Asus A8N-E Premium ?
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 18:47

Hej NG,

Jeg skal samlet et Athlon 64 system, og har udset Asus' A8N-E Premium s939
motherboard til maskinen. Jeg har underligt nok ikke kunne finde nogle
anmeldelser af kortet på nettet, så ville derfor høre om der er nogle der
har erfaringer med kortet? Er der nogle der kender til anmeldelser modtages
de naturligvis også gerne :)

Fra : Jacob E.

Dato : 27-02-05 21:47

<-= KG =-> wrote:
> [...]
> nogle der har erfaringer med kortet? Er der nogle der kender til
> anmeldelser modtages de naturligvis også gerne :)

Du skal ikke lytte til anmeldelser og tests - de er farvede af annoncørernes
penge.
(Det siger de "kloge" ihvertfald)

Jacob E.

Fra : Jakob M

Dato : 28-02-05 09:59

> Du skal ikke lytte til anmeldelser og tests - de er farvede af
> annoncørernes
> penge.

Det var da noget af en påstand !. Du har dermed sat ALLE websites i bås, og
det er efter min menig noget sludder. Der er mange gode og saglige anmeldere
derude, men også et par inkompetente og uhæderlige. Man kan sagtens på selve
anmeldelsen se om anmelderen er seriøs, grundig og objektiv. Det handler som
med alle andre medier om troværdighed. Hvem man vælger at tro på er i sidste
ende op til dig selv, men et websites omdømme er aldrig bedre end deres
sidste artikel.

> (Det siger de "kloge" ihvertfald)

Nu kender jeg ikke din definition af "klog", men de kloge jeg kender siger
det helt sikkert ikke.

Mvh
Jakob

Fra : Jacob E.

Dato : 01-03-05 18:44

Jakob M wrote:

> [...]
> artikel.

> Nu kender jeg ikke din definition af "klog", men de kloge jeg kender

Hej Jakob..

Bare rolig. Det var en tyk joke, mindet på éen bestemt "klog" person med
denne holdning. Smiley'en var måske lidt fejlplaceret dog...

Mvh Jacob E.

Fra : Jakob M

Dato : 01-03-05 19:31

> Bare rolig. Det var en tyk joke, mindet på éen bestemt "klog" person med
> denne holdning. Smiley'en var måske lidt fejlplaceret dog...

OK, den fangede jeg slet ikke. Det var ikke tydeligt at det var ironisk.

Mvh
Jakob

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 01-03-05 18:44

> Du skal ikke lytte til anmeldelser og tests - de er farvede af annoncørernes
> penge.

Føj for en påstand at komme med!!! Vær glad for at du ikke har nævnt
nogen bestemte hardware-anmeldere ved navn, så ville du da blive pænt
upopulær. Selvfølgelig er der brådne kar i denne branche også, men du
tror vel ikke at de seriøst sidder og skriver artikler og tester
hardware, blot for at fremhæve bestemte produkter?

> (Det siger de "kloge" ihvertfald)

er goad for at du skriver "kloge"...