Navman 5500
Fra : SBC

Dato : 27-02-05 18:31

Jeg påtænker at købe Navman 5500 farvekortplotter, er der nogle sejler der
har erfaring ,(skidt eller god) som de vil dele med mig?
VH
SBC

Fra : PC

Dato : 03-03-05 18:04

Køb den- jeg har en med intern antenne og den er bare
god.
Men hvis du har benzin motor så husk at købe en flowmåler den er nemlig
rigtig smart.

Fra : SBC

Dato : 04-03-05 14:59

> Køb den- jeg har en med intern antenne og den er bare
> god.
> Men hvis du har benzin motor så husk at købe en flowmåler den er nemlig
> rigtig smart.

Jeg har netop en båd med 2 benzinmotorer, Det det startede med at jeg ville
have Fuel 3100, men fandt et sæt på tilbud, fra Navman med fishfinder,5500
plotter,1 fuel modul og 1 kort på messe i Fredericia.
VH
SBC

Fra : PC

Dato : 04-03-05 15:34