En hund mere ??
Fra : anne

Dato : 27-02-05 18:12

Hej derude

Jeg overvejer at få en hund mere, jeg har en Border Collie han på 1 år.
Kunne godt tænke mig en alm. lang håret Collie tæve, hun behøver
ikke være ægte og for den sags skyld heller ikke en hvalp, men når jeg
søger på Collie hunde kommer der ikke særlig mange danske sider frem
er der nogen der har en ide om hvor jeg evt. kan finde den slags hunde !
Helst i øst-jylland.

Anne.
( som søger en dame til Balder )

Fra : Karina

Dato : 27-02-05 17:57

Hej Anne

Hvis du søger på Google under Collie og sider på Dansk kommer der 16100
resultater.
Mon ikke der er noget du kan bruge???

Mange hilsner

Karina

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-02-05 21:04

> Hvis du søger på Google under Collie og sider på Dansk kommer der 16100
> resultater.
> Mon ikke der er noget du kan bruge???
>
> Mange hilsner
>
> Karina

Min siger altså kun 15900 sider måske det er de 200 sider Anne mangler
*sg*

Martin

Fra : Anette

Dato : 27-02-05 20:37

anne wrote:
> er der nogen der har en ide om hvor jeg evt. kan finde den slags
> hunde ! Helst i øst-jylland.

Hej Anne

Du kunne eventuelt prøve at "melde dig under fanerne" i Collie klubbens
redningsfond.www.collie.dk
De har to voksne hanner lige nu, men der står at de tit mangler nye hjem til
voksne hunde, så mon ikke der kunne dukke en sød pige op også?

/ Anette

Fra : anne

Dato : 28-02-05 07:28

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> voksne hunde, så mon ikke der kunne dukke en sød pige op også?

Tak for hjælpen