Ram til IBM ThinkPad type 390E model BOG
Fra : Carsten Riis

Dato : 25-05-01 12:37

Nej, det er ikke for at være sjov, at jeg skriver BOG. Det er altså ikke
en bog, men model-betegnelsen

B0G = B nul G

Hej gutter

http://www.notebook-speicher.de/ibm1009.htm kan man få en ramblok til
IBM-thinkpad for en lidt over en plovmand.

Jeg har på http://www.edbpriser.dk forsøgt at finde tilsvarende
ramblokke, men kunne ikke finde noget.

Er der nogen af jer som ved hvor man kan finde ramblokke til en
thinkpad. Gerne til en rimelig penge (selvom det sikkert er en
selvmodsigelse, at finde IBM-dele til rimelige priser).

Med venlig hilsen

Carsten Riis
For mail: Erstat _ST_ med b, så der står carben efter snabel-a.

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 25-05-01 17:30

"Carsten Riis" <carstenr@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer som ved hvor man kan finde ramblokke til en
> thinkpad. Gerne til en rimelig penge (selvom det sikkert er en
> selvmodsigelse, at finde IBM-dele til rimelige priser).

Jeg har lige købt 128MB RAM til min IBM Thinkpad 600X. Det er så vidt jeg
ved samme type som TP390 bruger. Jeg købte noget PQI PC133 SO-DIMM 144pins
RAM til knap 450 kroner og det virker perfekt!
Hvis det ikke virker i din maskine kan du bare returnere det, da man har 14
dages fuld returret. Det var i hvert fald hvad en PRC-medarbejder meddelte
mig da jeg spurgte om jeg kunne returnere det hvis det ikke virkede.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Erik

Dato : 26-05-01 15:29

Hej

PQI PC100 128 MB virker fint i min ThinkPad 390 P II 233

mvh
Erik

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 26-05-01 16:20

"Erik" <henrichsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> PQI PC100 128 MB virker fint i min ThinkPad 390 P II 233

Ja, det er et fund til pengene! Nu ærgrer man sig bare over at man gav 1100
for 64MB for et halvt år siden...

--
Jimmy Nielsen