Chihuahua
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 10:52

Er der nogen, der kender en opdrættere, der har langhårede Chihuahua hvalpe
med stamtavle til salg lige nu - gerne medlem af DKK.
Kan ikke selv finde nogen på DKK's hjemmeside, men får i løbet af nogle dage
en liste pr.post, men jeg kan ikke vente så hvis du kender nogen, vil
jeg blive MEGET glad !!!

mvh

Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Jytte B

Dato : 27-02-05 11:18

"Tina" <virkerikke snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
> Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14

Hej Tina.

Du kan kigge på specialklubben for små selskabshundes hjemmeside
www.canis-minor.dk der finder du chihuahua under racer. Selv om der måske
ingen hvalpe er lige nu, er det klogt at vente i stedet for at købe en af
tvivlsom herkomst.

Hilsen
Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 13:47

> [...]
> www.canis-minor.dk der finder du chihuahua under racer. Selv om der
> måske ingen hvalpe er lige nu, er det klogt at vente i stedet for at

Hej Jytte

Tak for oplysningen.

Øhh, jeg havde nu heller ikke tænkt mig, at købe en af tvivlsom herkomst,
eftersom jeg skriver, at det gerne må være med DKK-stamtavle.
Jeg er jo selv indenfor i katteverdenen, og ved, hvor vigtigt det er

Mvh
Tina

Fra : Jytte B

Dato : 27-02-05 14:44

> [...]
> eftersom jeg skriver, at det gerne må være med DKK-stamtavle.
> Jeg er jo selv indenfor i katteverdenen, og ved, hvor vigtigt det er

Hej Tina.

Jeg skrev sådan fordi du skrev "gerne med DKK stambog" og ikke at det skulle
være med DKK stambog. Også fordi at netop chihuahua er en af de racer der
bliver importeret fra udlandet af hundehandlerne.
Chihuahuaen er en herlig lille hund, jeg har selv været fristet af den, men
har alligevel holdt mig til dværgpinscheren som jeg har haft i mere end 25
år og som jeg også har opdrættet.
Du kan jo ringe til racerepræsentanten fo chihuahua, hun ved sikkert hvor
der er hvalpe. Hende kender jeg personligt.

God fornøjelse
Hilsen
Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 15:14

Jytte B wrote:
> [...]
> Du kan jo ringe til racerepræsentanten fo chihuahua, hun ved sikkert
> hvor der er hvalpe. Hende kender jeg personligt.

Hej

Jeg har prøvet at ringe, men der er ingen hjemme...

Jeg kunne ALDRIG finde på, at købe en hvalp af en hundehandler, da jeg også
gerne vil udstille - det er dog helt utroligt så misforstået man kan blive

men tak alligevel.

Tina

Fra : Jytte B

Dato : 27-02-05 15:56

> [...]
>
> Jeg kunne ALDRIG finde på, at købe en hvalp af en hundehandler, da jeg
> også gerne vil udstille - det er dog helt utroligt så misforstået man kan

Hej Tina.

Misforståelserne skyldes at det kun er de skrevne ord, man kan forholde sig
til. Hvis jeg kendte dig personligt, ville jeg jo kende din indstilling.
Desværre er der rigtig mange der køber hos hundehandlerne ellers kunne de jo
ikke blive ved. Jeg er glad for at du ikke er en af dem.

Jeg håber, du melder tilbage hvordan det går med at få en chihuahua.

Hilsen
Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 19:09

Jytte B wrote:

> [...]
> du ikke er en af dem.
> Jeg håber, du melder tilbage hvordan det går med at få en chihuahua.

Hej Jytte

Jeg tror, det er meget let , at forstå, at jeg som reg. opdrætter af katte,
ved hvor vigtigt, det er med stamtavler og deslige - jeg skulle da være
kuleskør, når jeg giver en bondegård++++ for mine katte, og så købe en hund
fra en hundehandler...ikk'
Jeg holder ALT for meget af mine dyr til, at se, den forgå efter kort tid
!!!!! Så jeg er ikke en, der støtter disse forfærdelige importer......

Mvh
Tina