Hyrdning af får
Fra : The MANN

Dato : 26-02-05 16:45

Fra : karsten & Pia

Dato : 26-02-05 18:18

mvh Pia

Fra : Anette

Dato : 26-02-05 21:59

The MANN wrote:
> Er der nogen som kender til en klup som
>
> hyrder får , her i det sønderjyske

Mon ikke f.eks www.hyrdehundeklubben.dk ved om der foregår noget i nærheden
af Jer?
Klubben for hyrde-kvæg og gård hunde er også en mulighed
http://www.khkg.dk/Khkg/index.asp
Måske Border Collie klubben http://www.bordercollieklubben.dk/

Ellers er der mange opdrætterre af diverse hyrdehunde, der giver muligheden
for at lære hunden at drive får.

/ Anette

Fra : The MANN

Dato : 27-02-05 19:25

Dem prøver jeg

Takker

The MANN

Fra : Rikke Andersen

Dato : 28-02-05 09:00

"The MANN" <Hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Er der nogen som kender til en klup som
>
> hyrder får , her i det sønderjyske
>
> (Aabenraa og omegn )
>
> Evt link´s eller en add.
>
> på forhånd tak
>
> The MANN

Hejsa the MANN (Kan man virkelig hedde det ?)

Jeg synes du skal melde dig ind i Dansk Hyrdehunde Klub

Der er mange kurser i løbet af året og der bor flere meget søde og
kompetente personer i Sønderjylland der gerne vil hjælpe dig hvis du har
problemer.

Der er en formular på hjemmesiden du kan udfylde, så sender jeg dig noget
materiale om klubben du kan se på. Du kan også bare sende mig dit navn og
adresse på en mail, så skal jeg nok få det sendt afsted

Mange hilsner

Rikke Andersen