Rideferie i Bulgarien
Fra : Marianne

Dato : 26-02-05 15:44

Jeg har en drøm om en uges rideferie i Bulgarien i uge 27. Jeg er
voksen og rutineret. Vil helst ride heste. Ordentlige heste. Er der
mon nogen der har prøvet det og kan komme med tips og erfaringer. Evt
anbefalinger af rejsebureau. Venter spændt.

Fra : Camilla Carcary

Dato : 27-02-05 22:25

"Marianne" <marianne.braae@mail.tele.dk> skrev i melding
> [...]
> mon nogen der har prøvet det og kan komme med tips og erfaringer. Evt
> anbefalinger af rejsebureau. Venter spændt.

Ta en titt på denne siden http://www.hastsportresor.se/global/index.htm

Der er det rideferier mange steder i verden, bl.a Bulgaria

Camilla