OT: Inden den kastes for løverne
Fra : Lene

Dato : 26-02-05 12:56

Hej, inden jeg kaster siden for "løverne" i væddeløbsverdenen, vil jeg lige
høre om der set med jeres øjne mangler noget på den. Det er nemlig i høj
grad mig, som har stået for udformningen.

www.travnyt.dk

Mvh. Lene

Fra : taina

Dato : 03-03-05 01:10

"Lene" <hamadryadfjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre om der set med jeres øjne mangler noget på den. Det er nemlig i høj
> grad mig, som har stået for udformningen.

Hejsa

Jeg synes alt i alt, den ser fin og meget overskuelig ud. Her er et par
kommentarer, som jeg ikke har sorteret i væsentlighed, så du får hele bunken
og må selv vælge til eller fra

- forside: kort nyt seneste overskrifter - der står man finder dem i
bjælken. Første indtryk: Så er overskriften på siden vel unødvendig - der
står jo ikke noget alligevel? Jeg kigger lidt videre ned på siden og finder
ud af, at der faktisk står nogle alligevel - men øv, de kan ikke klikkes på.
Hvis de skal være der, vil jeg også gerne have muligheden for at gå direkte
til dem - jeg er doven!
- forside: På midten af siden i top er der et lyst foto af en hest og kusk.
Jeg synes, at det er synd at du bruger den suverænt bedste plads på siden
til det - i stedet for et "rigtigt" foto eller tekst eller andet, der fanger
opmærksomheden lidt bedre.
- der er en "tom" bjælke mellem forside og kort nyt og en yderst til højre.
- kort nyt bjælken: Kan være, at jeg er windows-skadet, men min hånd
insisterer på at klikke der hvor der står kort nyt, selv om jeg ville klikke
på et af underpunkterne. Tog mig fire forsøg og tungen lige i munden at
komme ind på et underpunkt. Jeg har svært ved at gennemskue opdelingen -
ville umiddelbart tro at "kort nyt" giver adgang til alle kort nyt
usorteret, mens underpunkterne er sorteret - men det ser alligevel ikke
sådan ud... men så er det også så sent på aftenen, at hovedet nok er stået
af...
- Under kort nyt -> greyhound og galop: øverste nyhed står langt nede på
siden

mvh. tina

Fra : Lene

Dato : 03-03-05 09:10

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af...
> - Under kort nyt -> greyhound og galop: øverste nyhed står langt nede på

Tak for dit syn på siden, jeg kigger lidt på det senere i dag.

Mvh. Lene

www.travnyt.dk