Skellet/layout til en ASP projekt.
Fra : Peter Sørensen

Dato : 25-05-01 11:45

Jeg mangler et "skellet" til en ASP projekt.
Gerne med "droup down" menu.
Hvorfra kan man downloade sådan et start projekt.
Der findes mange steder hvor man kan downloade specielle
funktioner (fx. sql, emali, osv.). Det jeg mangler er kun
layoutet.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-05-01 13:37

Peter Sørensen <peterweiss@image.dk> wrote in <9eld38$eak$1@sunsite.dk>:

> [...]
>Der findes mange steder hvor man kan downloade specielle
>funktioner (fx. sql, emali, osv.). Det jeg mangler er kun

layoutet har jo sådan set ikke så meget med ASP at gøre - med mindre du vil
populere menuer med data fra en database - men prøv at kigge på
http://www.dynamicdrive.com/, hvis det er en navigationsmenu du er ude
efter.

Hvis du "blot" gerne vil putte information ind i en SELECT-box, så er det
sådan noget her du måske er ude efter.

<%
set objcon = server.createobject("ADODB.connection")
objcon.open "<navn på DSN>"
sql1 = "SELECT menItem from menutable"
set rs = objcon.execute(sql1)
%>

<select name="menu">
<% do while not rs.EOF %>
<option><% = rs("menuItem") % >
<% loop %>
</select>

Happy hunting ...

--
It is insufficient to protect ourselves with laws; we need to protect
ourselves with mathematics.

Fra : Jensen

Dato : 26-05-01 00:05

"Peter Sørensen" <peterweiss@image.dk> wrote in message
> [...]
> Der findes mange steder hvor man kan downloade specielle
> funktioner (fx. sql, emali, osv.). Det jeg mangler er kun

Du kunne jo kigge lidt her måske er der noget

http://www.aspin.com/home/webapps/misc?cob=coveryourasp

Jensen