langtur fra Hanstholm
Fra : Joker

Dato : 25-05-01 11:22

Hej I gruppen

Hvis der sidder en eller to af jer som kunne være interesseret i en langtur
(24t) fra Hanstolm, så mangler jeg et par stykker til d. 9/6. Vi sejler lige
over midnat ml. fredag og lørdag og er hjemme igen ved samme tid den
efterfølgende nat. Ved solopgang fiskes der vildt og blodigt og meget -
meget store fine fisk. Prisen er omkr 1400.- og der skal betakles til mig
ved tilmelding. Sidste gang fik jeg utallige sej ml. 6-10 kg, to langer over
ti kg og seks torsk på ml 6 og 13 kg. Juhhuuuu! jeg glæder mig!

Kontakt mig på

winnie@snoeren.dk