Cichlideside
Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 25-02-05 23:43

Hej med jer,

jeg synes at i skulle tage et kig ind på www.cichlids.dk

Det er en cichlide side med ca. 1400 besøgende dagligt og med over 800
artsbeskrivelser af diverse cichlider.

Der er også et meget aktiv forum, hvor at man hurtigt får svar på sine
spørgsmål om cichlider.

mvh
Esben :)

Fra : Brizz

Dato : 26-02-05 00:26

> jeg synes at i skulle tage et kig ind på www.cichlids.dk

Fordi du så får flere hits på din side?
Den her burde vel være under opslags gruppen.

Hvis det er en god side kommer folk vel af sig selv.

Mvh Brian

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 26-02-05 06:59

Nej, vi har skam masser af brugere. Det var nu mere for at dem som har
cichlider kunnne nyde gavn af at der er nogen som ligger et stort stykke
gratis arbejde i for at hjælpe dem.

mvh
Esben

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-02-05 00:24

Hej Esben...

Alle tiders side... jeg har være bruger fra starten.

Til Brian: slap dog af... Jeg er sikker på, at Esben ikke tænker på hits på
siden. Dertil er den alt, alt for lille. Hvis han tænkte i de baner (som du
åbenbart gør) ville han sikkert lave en side med software cracks eller sex!
Hvis Esben skulle få evt. sponsorer til at betale en del af foderet til hans
egne fisk... so what? Jeg vil gætte på, at han og co. lægger ca. 30-40 timer
i siden / uge. så det er vel kun rimeligt?

/Jasper (norman på www.cichlids.dk

Fra : Brizz

Dato : 28-02-05 20:43

> [...]
> foderet til hans egne fisk... so what? Jeg vil gætte på, at han og co.
> lægger ca. 30-40 timer i siden / uge. så det er vel kun rimeligt?

Det var nu mere for at hvis alle var ligeglade så ville grupperne være
ubrugelige da der ville være alle mulige indlæg som ikke hørte hjemme der.
Hvis han vil gøre opmærksom på sin side synes jeg han skulle skrive det i
sin signatur også kunne man se det hvis man læste hans svar/indlæg.

Mvh Brian

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-02-05 22:37

> [...]
> Hvis han vil gøre opmærksom på sin side synes jeg han skulle skrive det i
> sin signatur også kunne man se det hvis man læste hans svar/indlæg.

Jeg kan sagtens følge dig... i mange andre grupper er det utåleligt med alle
de "reklamer" eller anbefalinger om man vil. Men hér i akvarie-gruppen har
vi indtil videre været forskånet for den slags, og jeg mente bare at jeg
syntes at det er rimeligt relevant at "reklamere" for en side, der så
åbenlyst berører emnet på en "god" måde.

Godt ord igen

/Jasper