Gurami
Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 25-02-05 19:39

Hej

hvordan ser man forskel på han og hunner, inde for gurami verden.

Hilsen Janni
Kennel Great Evita

Http://great-evita.homepage.dk

Fra : Hobi

Dato : 25-02-05 21:40

"F Andersen & J Pedersen" <great_evita@hund.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> hvordan ser man forskel på han og hunner, inde for gurami verden.

Hannens rygfinner er længere end hunnens.

Det er i hvert fald det jeg synes det er lettest, at se forskel ved...

Mvh
Hobi

Fra : Hobi

Dato : 25-02-05 21:54

"Hobi" <hobi@FJERNpost8.tele.dk> skrev i en meddelelse news:421f8d21$0$228
> Hannens rygfinner er længere end hunnens.
>
> Det er i hvert fald det jeg synes det er lettest, at se forskel ved...
>
> Mvh
> Hobi

Der skal naturligvis stå rygfinne ( der er kun en )

Mvh
Hobi

Fra : Carsten Gall

Dato : 25-02-05 22:29

> [...]
>
> Hannens rygfinner er længere end hunnens.
>
> Det er i hvert fald det jeg synes det er lettest, at se forskel ved...

Og så er hunnerne som altid, incl. hos mennesket federe end hannerne *sf*

Carsten

Fra : Hobi

Dato : 25-02-05 22:57

"Carsten Gall" <cgall(fjern-dette)@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Og så er hunnerne som altid, incl. hos mennesket federe end hannerne *sf*
>
> Carsten

Ja, men det lod jeg jo pænt være med, at skrive.... *LOL*

Mvh
Hobi

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 26-02-05 16:56

Tak så må det være en han og to hunner jeg har fået.

Fra : Hobi

Dato : 26-02-05 18:25

> Tak så må det være en han og to hunner jeg har fået.
>
> "F Andersen & J Pedersen" <great_evita@hund.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du vil have dem til at yngle, kan du godt få nogle fif.....skriv en
mail - husk at fjerne...

Mvh
Hobi