Yngel IGEN!
Fra : Propellen

Dato : 25-02-05 16:43

Så har mine blåøjet cichlide r[ Archocentrus sajica] ynglet igen.. kun
5 uger siden sidst der svømmede små bitte unger rundt. Denne gang dog
i min 530. Mine andre unger er ikke store nok endnu. kun ca. 1 cm.
Skal jeg bare lade de nye svømme rundt, så de andre fisk (convict &
scalare) få lidt levende foder... Bliver dog ikke let for dem hehe.
Hvor mange mon vil overleve hvis de bare bliver i mit 530?

Det er dog vildt spændende at se hvodden de vogter ungerne, og hvodden
hunnen tager unger i munden og flytter dem, når de svømmer for langt
væk.
Nogen der mangler nogle fisk?

--
"if you´re a lame brain, then you´re a lame brain. I can't help that"
- Tori Amos

/Prop

Fra : Martin Bak

Dato : 27-02-05 10:27

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er dog vildt spændende at se hvodden de vogter ungerne, og hvodden
> hunnen tager unger i munden og flytter dem, når de svømmer for langt

Det lyder sgu spændende, men jeg er ikke klar endnu

Martin

Fra : Propellen

Dato : 27-02-05 18:35

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev
<cvs3p3$bni$1@news.cybercity.dk> i dk.fritid.dyr.akvarium:

>Det lyder sgu spændende, men jeg er ikke klar endnu

Hvis du bor i nærheden af Aalborg, kan jeg da godt tage en 5-6 stk fra
af det første kuld.. De er omkring 1cm nu.. Eller nogle fra det andet
kuld. De vil vel koste 1 1/2 coca-cola LIGHT! Du skulle vel nok kunne
få et par ud af dem. Men det er amerikanere.. Ved af gode grunde ikke
hvad du vil have i din monster tank