Problem med onmouseover funktionen..
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 25-02-05 14:50

Problemet ligger på menuerne, hvor jeg vil have billederne, til
at skifte ved at musen tages over..
her er hjemmesiden..

http://www.projekt33.topfreewebhosting.com/

Hovedproblemer: efter skrevet script, har tabellen rykket sig i
over menuen..
scriptet fungerer ikke..

mål, med scriptet: alle billeder (4 for oven, 4 til venstre
siden) skal have funktionen..

håber nogle kan hjaelpe..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-02-05 15:16

Thomas Nielsen skrev:

> Hovedproblemer: efter skrevet script, har tabellen rykket sig i
> over menuen..

Jeg kan ikke helt se at der er noget galt herfra, men du bør under alle
omstændigheder få valideret din side - der er mange fejl i html-koden.
Se mere i min signatur.

> scriptet fungerer ikke..

Det er fordi du bruger bindestreg i et variabelnavn. I javascript
opfattes en bindestreg som minus, så når du skriver am-home fortolkes
det som am - home.

NB: Der er ingen grund til at oprette en ny tråd. Det er lettere at
bevare overblikket hvis man holder indlæg om samme emne i én tråd.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor:

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 25-02-05 21:45

Jens GyldenkærneClausen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
>
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen
> Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor:

Tak skal du ha.. det rettede alle problemerne, det funker nu :)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-02-05 23:41

Thomas Nielsen skrev:

> Tak skal du ha.. det rettede alle problemerne, det funker nu :)

Tillykke med det. Hvis du vil gøre lidt til gengæld må du gerne
læse min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen