Spørgsmål om Jmail...
Fra : Magnus

Dato : 25-02-05 14:22

Jeg har lavet en funktion som tager alle billeder som er vedhæftet i en
email sendt fx. fra en mobil tlf. og gemmer på serveren uden brug af
ftp-prgrammer osv.

Til det benytter jeg Jmail til at læse emails men hvorfor kan jeg ikke læse
en billedbesked (mms) fra en mobiltelefon send til emailsadressen. Det er
som om den ikke læser billedet som en billedfil men som en tekst fil
svarende til man åbner en jpg fil i en texteditor.

Kan jeg få Jmail til at tolke en mms besked som den gør på emails for er de
ikke det samme stort set?

/Magnus

Fra : Torben Brandt

Dato : 25-02-05 14:28

Magnus wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> svarende til man åbner en jpg fil i en texteditor.
>
> Kan jeg få Jmail til at tolke en mms besked som den gør på emails for er de

Jeg kan ikke hjælpe dig med en løsning, men bare fortælle at jeg har oplevet
det samme på min webmail baseret på JMail. Men da jeg ikke har stor brug for at
modtage mms sendt til mail, så jeg har ikke undersøgt det nærmere.

/Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne