Familie kælk
Fra : Brian Nielsen

Dato : 25-02-05 13:34

Hej,

jeg kan huske at man for omkring 20 år siden kunne få nogle kæmpe store
trækælke hvor der snildt kunne sidde 4 børn på i alderen 10-12 år.

Rigtig robust og stor kælk. Jeg har forgæves ledt efter en sådan for at købe
den, men uden held. Er der nogen der kender et sted man kan købe en sådan.

Mvh.

Brian

Fra : N I E L S

Dato : 01-03-05 04:13

"Brian Nielsen" <brian.heilmann@sletmig_wuerth.dk> skrev

> [...]
>
> Rigtig robust og stor kælk. Jeg har forgæves ledt efter en sådan for at
> købe den, men uden held. Er der nogen der kender et sted man kan købe en

Ved ikke hvor de forhandles, men jeg har set nogle rimeligt avancerede kælke
i Sverige...
N I E L S

Fra : sn0

Dato : 03-03-05 13:59

Hej Brian.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men her i esbjerg er der en
forretning der hedder Trævarefabrikkens udsalg, Strandbygade 46A 6700
esbjerg, tlf. 75-124112, som sælger div. i trævare bl.a. godt
trælejetøj.
Du kunne evt. kontakte dem og forhøre om det er noget de forhandler
eller kan framstille. Hvis de ikke kan kan de kan evt. henvise dig til
andre.

Håber du har heldet med dig.

Mvh.
SN.

http://www.kandu.dk/

Fra : karsten & Pia

Dato : 03-03-05 17:04

De har en stor kælk i kvickley, men nok ikke så stor som du havde tænkt, men
2 voksne kan der da være på den.

MVH Pia