Samsung E720 er på vej ...
Fra : JE

Dato : 25-02-05 11:59

Så er der en afløser for E700'eren på vej. Jeg er pænt tændt på den. Hvad
mon sådan en fætter kommer til at koste (bruttopris, uden abonnement)?

http://www.samsung.com/dk/presscenter/samsunglocalpress/samsunglocalpress_20050214_0000098077.asp

Se billede her:

http://www.newsonline.se/prev.asp?pic=10153

Fra : JRS -8260

Dato : 26-02-05 19:05

"JE" <nospamjanelne@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der en afløser for E700'eren på vej. Jeg er pænt tændt på den. Hvad
> mon sådan en fætter kommer til at koste (bruttopris, uden abonnement)?

Men først til april .... Bliver spændende.. Sku også på tide de for smækket
Bluetooth i. Hvor meget hukommelse mon den får.. Sikkert for lidt..

Er faaame træt af min e700, men kan da være man skal vente og se hvad
720'eren kan bringe.. Håber de har lært en masse af deres fejl på 700'eren

MVH
JRS

Fra : JE

Dato : 27-02-05 12:23

"JRS -8260" skrev
Håber de har lært en masse af deres fejl på 700'eren

Hej .. er du flink at fortælle de fejl som du ser ved 700'eren.

Fra : JRS -8260

Dato : 27-02-05 19:26

> Hej .. er du flink at fortælle de fejl som du ser ved 700'eren.

Hej igen!

Det er faktisk et godt spørgsmål.. Der er bare mange små ting synes jeg..

Man kan fx ikke sætte det udvendige display til at vise klokken i hele
tiden..
Den viser ikke hvem indgående sms kommer fra (ligesom erichsson).
Kameraet går let igang nede i lommen på en, da der bare skal trykkes et par
sek. på sideknappen.
Det er en pestilens, at få billederne ud af telefonen via infrarød.. Har
prøvet ved flere computere med forskellige modtagere..
Nye ord i ordbogen forsvinder efter 1 måned.. Ligemeget hvor meget de bliver
brugt.
Dum/ulogisk opsætning af knapper, især ved WAP.. Hvem fanden har dog fundet
på, at knappen midt på joysticket kun kan én ting?? hvorfor dog ikke bruge
den som OK... tsk tsk ..
Dårlige over/under-sættelser i menuen.. Fx den berygtede
"lydstyrke-omregner" hvilket er en rum-omregner når det kommer til stykket..

Det var hvad jeg lige kan komme i tanke om lige nu .. Men der er bare SÅ
mange små ting man ikke er tilfreds med..
Kan dog ikke finde på hvilken anden telefon jeg skulle have i stedet ... Der
er jo fx ingen i prisklassen der har bedre skærm (hvad sker der dog for
6230'erens skærm... tsk tsk )

MVH
JRS

Fra : JE

Dato : 28-02-05 12:37

"JRS -8260" skrev
> Det var hvad jeg lige kan komme i tanke om lige nu .. Men der er bare SÅ
> mange små ting man ikke er tilfreds med..

Hej JRS. Tak for opremsningen! Det var dog nogle jammerlige dårligdomme ved
700'eren ... Jeg har i dag selv "kun" en Nokia3510i, men har længe tænkt på
at "opgradere mig selv", til en E700'er, men har alligevel ville vente til
der kom "noget mere" (MP3, bedre kamera m.v.). mvh Jan