Fridtidsjob???
Fra : Helle.K

Dato : 25-05-01 10:47

Hej

Jeg har spekuleret på om der ikke længere findes fritidsjob for voksne som
man kan udføre i eget hjem?...

Mine forældre havde nogle venner som satte mærkater på tændstiks-æsker.. og
disse blev leveret og hentet hjemme på deres bopæl.... Jeg har også hørt om
nogle som pakker breve osv....

Er der nogen her som ved om der stadig er den slags jobs og hvor man evt
skal henvende sig ??

Hilsen Helle.K

Fra : Preben Finne

Dato : 28-05-01 19:24

Hej Helle

Finder du noget vil jeg gerne høre om det

Hilsen

Preben

Fra : R. Ilsøe

Dato : 02-06-01 01:56

> Er der nogen her som ved om der stadig er den slags jobs og hvor man evt
> skal henvende sig ??

Hej Helle.

Du kan starte med at høre inde i news:dk.opslag.stillinger også, så er du
dækket ind de steder du "lovligt" kan påste sådan et spørgsmål... Jeg tror
ikke de har noget imod det inde i *.stillinger og der skal nok sidde nogen
der inde der ved noget om det tror jeg.

Held og lykke i din jagt.

rinnie Ilsøe

Fra : nusnus

Dato : 11-01-03 16:13

http://www.kandu.dk/

Fra : nusnus

Dato : 11-01-03 16:16

> [...]
tror
> ikke de har noget imod det inde i *.stillinger og der skal nok sidde

Den adresse du opgiver har jeg prøvet at finde, da jeg ligesom Helle,
gerne vil have noget pakkearbejde men det virker ikke, kan du skrive den
korrekte adresse her på siden.

Venlig hilsen nusnus

http://www.kandu.dk/