Søndag kl 12, Østjylland
Fra : pops2

Dato : 24-02-05 22:11

Hej!

Så har jeg samlet hunde her i området til en tur på søndag - vi starter fra
min adr ca kl 12, dvs vi er ved motorvejsbroen ved Ormslevvej 12,15 og ved
Spejderhytten (Bispevej) i Stautrup kl 13.

Håber at der er andre der vil med! Sidst var det hyggeligt og hundene var
trætte! Hilsen Pernille - og Frida

Fra : Ralph

Dato : 25-02-05 00:45

"pops2" <Pernille@kressel.dk> skrev i en meddelelse
> Så har jeg samlet hunde her i området til en tur på søndag - vi starter
> fra Håber at der er andre der vil med! Sidst var det hyggeligt og hundene
> var trætte! Hilsen Pernille - og Frida

Godt initiv (VED godt hvordan det staves) SÅ kærer man sig virkelig om sin
(og andres) hund(e) - vi har heldigvis ikke samme problem. Fordi vi har gode
naboer leger vores 2 hunde HVER dag med mindst een anden hund på vores store
åbne strandeng - men langtfra alle er så priviligerede.

Eksempel til efterfølgelse - synes jeg.

--
venligst
Ralph