Anbefaling af digitalkamera!
Fra : JANNIK MARIAGER

Dato : 25-05-01 10:38

Er der noge specielt som man skal være opmærksom ved, når man som
førstegangs-køber skal ud og kigge på et digitalkamera?

Jannik Mariager
ICQ: 72776446

Fra : BorreBoy

Dato : 25-05-01 12:20

"JANNIK MARIAGER" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noge specielt som man skal være opmærksom ved, når man som
> førstegangs-køber skal ud og kigge på et digitalkamera?

> [...]

Jeg ved ikke rigtigt hvad man skal være opmærksom på; men RAM og
opløsning er vel en god ting. Jeg kan varmt anbefale Canon IXUS.

/Thomas.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-05-01 18:42

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> "JANNIK MARIAGER" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke rigtigt hvad man skal være opmærksom på; men RAM og
> opløsning er vel en god ting. Jeg kan varmt anbefale Canon IXUS.

________________________-

Hvad skal du bruge det til ?

Dumt spørgsmål egentlig..man kan jo bruge dem til så meget....!

Jeg anbefaler Olympus Camedia serien. Har selv et C-830L
Afløseren C-860L har 1.3 MegaPixels, til..hold fast..2495,-....!!!
Dêt er billigt, og kvaliteten er HELT ok...

Vil du op i pixelantal, som kan være en fordel, hvis du skal udskrive
meget store billeder på din printer, så er du hurtig af med 4-6000,-....
Så hedder det 2.3 eller 3.3 megapixels...til PC/Internetbrug kan du sagtens
nøjes med mindre, da du vil komprimere billederne hvis de alligevel
skal mailes eller lægges på din hjemmeside...

Se dig godt for..glem de smarte apparater med animerede skærmmenuer osv...
Opløsning koster også knapper..mange knapper...

MVH

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-05-01 17:56

"JANNIK MARIAGER" <jannikm@get2net.dk> wrote in message
> Er der noge specielt som man skal være opmærksom ved, når man som
> førstegangs-køber skal ud og kigge på et digitalkamera?

> [...]
Gå til news:dk.fritid.foto
Men du behøver ikke at spørge der, bare lav en søgning. Emnet er oppe at
vende ca. 2-3 gange om ugen

Henrik

Fra : alex

Dato : 25-05-01 20:55

"JANNIK MARIAGER" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noge specielt som man skal være opmærksom ved, når man som
> førstegangs-køber skal ud og kigge på et digitalkamera?

Husk lige at se på www.technikdirekt.de få deres 204 sider tykke
katalog tilsendt !
Du betaler kun 16% moms