Sild
Fra : Jens Langkniv

Dato : 24-02-05 19:45

Hey hey

Ved i om der er kommet gang i sildefiskeriet???

mvh
Henrik

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-02-05 22:31

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ved i om der er kommet gang i sildefiskeriet???

Det er da for længst overstået. Noget bestemt sted, du tænker på?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/23/05)

Fra : Jens Langkniv

Dato : 25-02-05 00:09

> Det er da for længst overstået. Noget bestemt sted, du tænker på?

Hmm det lyder sært... Jeg har da læst på www.sportsfiskeren.dk at de kommer
ind i til sildekajen her i måneden, og 2 stk frem????

Mvh
Henrik

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-05 10:53

> Hmm det lyder sært... Jeg har da læst på www.sportsfiskeren.dk at de
> kommer ind i til sildekajen her i måneden, og 2 stk frem????

Nåe, jeg troede, du snakkede om Øresundsilden, der har sæson i efteråret.

Fra : Jens Langkniv

Dato : 25-02-05 12:50

> Nåe, jeg troede, du snakkede om Øresundsilden, der >har sæson i efteråret.

Hehe okay men tak for svaret-...!

Mvh
Henrik

Fra : Mette P.

Dato : 24-02-05 22:35

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hey hey
>
> Ved i om der er kommet gang i sildefiskeriet???
>
> mvh
> Henrik

Det er ikke kommet i gang endnu.. Det er bare de mindre havnesild (til agn)
du kan nappe.

Fra : Jens Langkniv

Dato : 25-02-05 00:11

> Det er ikke kommet i gang endnu.. Det er bare de mindre havnesild (til
agn)
> du kan nappe.

Okay.... Se det kan jeg lidt bedre forstå, end JB's indlæg. Vi er et par
stykker som har overvejet at køre en tur til Sildekajen, og se om vi kunne
få lidt sjov i at stå der et par timer hvornår vil du mene at det
starter for alvor???

Mvh
Henrik

Fra : Arne Jensen

Dato : 25-02-05 07:41

On Fri, 25 Feb 2005 00:11:07 +0100, "Jens Langkniv" <htb@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>stykker som har overvejet at køre en tur til Sildekajen, og se om vi kunne
>få lidt sjov i at stå der et par timer hvornår vil du mene at det

Nu ved jeg ikke hvor sildekajen ligger, men i Hvide Sande hvor jeg
ofte har fisket efter sild, plejer det helt store cirkus at være der
omkring påske.. Det er dog sjovest at være der inden det helt store
rykind, da der er væsentlgt større sild at fange først på sæsonen.

Jeg vil umiddelbart gætte på sildene går ind i fjorde havne på samme
tid over hele landet, og håber der bliver lidt at fange i Nyborg også,
da jeg siden sidst er flyttet til fyn.

Nogen af jer der har erfaringer med at fange sild omkring fyn?

Venlig hilsen
Arne

Fra : ALLAN ANDERSEN

Dato : 17-04-05 22:22