Browser
stl_s 3840
arlet 2470
På nettet hvordan
Fra : Anet

Dato : 24-02-05 19:53

Hvordan kommer jeg nemmest på nettet med min bærbare computer og min
mobiltelefon. Hvad skal jeg bruge af udstyr og hvordan gør jeg det. Og hvis
indlægget er forkert placeret så er det fordi jeg ikke helt ved hvilken
gruppe jeg ellers hører til i med mit spørgsmål.

--
Hilsen

Annette

Fra : as

Dato : 25-02-05 10:34

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis indlægget er forkert placeret så er det fordi jeg ikke helt ved
> hvilken gruppe jeg ellers hører til i med mit spørgsmål.

Hej
Du skal have et GPRS abonnement til din telefon, det er som regel inkluderet
i dit abonnement ellers koster det kun ca 50 i kvartalet. Så skal du have et
kabel fra din mobiltelefon til din computer, det kan købes for et par
hundrede kroner (prøv thansen.dk), og så ringer du bare op via din bærbare
som var det et modem!
Det koster ca 20-30 kr. for 1mb trafik. Så det gælder om at slå alt grafik
fra hvis du vil surfe + læse nyheder via rss

Fra : Anet

Dato : 25-02-05 13:22

> [...]
> Det koster ca 20-30 kr. for 1mb trafik. Så det gælder om at slå alt grafik
> fra hvis du vil surfe + læse nyheder via rss

(klip)

Jeg har en nokia 3200 kan den bruges? Jeg vil bare gerne kunne hente mine
mails.

--
Hilsen

Annette

Fra : as

Dato : 25-02-05 13:25

> (klip)
>
> Jeg har en nokia 3200 kan den bruges? Jeg vil bare gerne kunne hente mine
> [...]

Ja du kan godt bruge din nokia3200 til det