Hjælp til Grandstream
Fra : Klaus Peterson

Dato : 24-02-05 18:10

Hej

Jeg kan ikke få adgang, eller forbindelse til internettet via min
Grandstream 486 efter vores udbyder er skiftet fra DHCP til PPPoE ???
Er der nogen der vil være behjælpelige med at få det til at virke.

Venlig hilsen
Klaus

Fra : Søren Blom

Dato : 25-02-05 20:45

"Klaus Peterson" <kan_ikke_benyttes@mail.dk> skrev

> Jeg kan ikke få adgang, eller forbindelse til internettet via min
> Grandstream 486 efter vores udbyder er skiftet fra DHCP til PPPoE ???
> Er der nogen der vil være behjælpelige med at få det til at virke.

Du skal kontakte din VoIP udbydere og få dem til at sende dig et password
til din
Grandstream 486, derefter kan du gå ind og sætte PPPoE op i Grandstream 486.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Klaus Peterson

Dato : 27-02-05 10:54

> Du skal kontakte din VoIP udbydere og få dem til at sende dig et password
> til din
> Grandstream 486, derefter kan du gå ind og sætte PPPoE op i Grandstream 486.

Hej Søren

Jeg har fået password og brugernavn. Jeg har også lagt det ind på min
Grandstream, men jeg kan stadig ikke få internetforbindelse når
adapteren er imellem. Jeg har derimod ingen problemer når jeg fjerner den?

VH
Klaus

Fra : Søren Blom

Dato : 27-02-05 15:30

> [...]
> Grandstream, men jeg kan stadig ikke få internetforbindelse når adapteren
> er imellem. Jeg har derimod ingen problemer når jeg fjerner den?

Øv, nu har jeg svært ved at hjælpe dig videre, for det er lidt andet udstyr
jeg har og vores forbindelse er sat på en router, håber at andre kan hjælpe
dig

Fra : Martin Dantoft

Dato : 28-02-05 08:38

Hej Klaus.

For at komme ind i opsætningen af din ATA-486 skal du logge ind på den ved
at skrive dens ip adr i adr. linien i explorer. Password til basis opsætning
er som regl ikke noget (ellers er det "123") for at komme ind i den advands
opsætning er password admin.

Martin

Fra : Klaus Peterson

Dato : 28-02-05 17:16

Martin Dantoft wrote:
> [...]
> er som regl ikke noget (ellers er det "123") for at komme ind i den advands

Hej Martin

Det har jeg gjort. Men stadig samme resultat.