Hvordan udpakkes SUSE-Linux-9.2-FTP-DVD-is~
Fra : Zulfqar Ali

Dato : 24-02-05 16:59

Jeg har downloadet denne software og ville så brænde den ned på en bootbar
DVD-plade.

Er det så meningen, at man blot skal udpakke denne enkeltfil (på ca.
3.13GB)
med WinRAR i en ny mappe hvorefter hele indholdet skal brændes ned på en
DVD?

Mvh

Ali

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 24-02-05 17:04

On Thu, 24 Feb 2005 16:59:03 +0100, Zulfqar Ali wrote:

> [...]
> 3.13GB)
> med WinRAR i en ny mappe hvorefter hele indholdet skal brændes ned på en

Du skal ikke pakke den ud. De fleste brænder programmer genkender .iso
filer og kan brænde dem direkte til en skive. Hvis man gør det på din
måde kan du ikke boot fra DVD'en.

Det hedder noget med "image" eller "iso image" i de fleste brænder
programmer.

--
Simon Lyngshede
simon@giraf.spiceweasel.dk

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 24-02-05 21:03

"Simon Lyngshede" <simon@giraf.spiceweasel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måde kan du ikke boot fra DVD'en.
>
> Det hedder noget med "image" eller "iso image" i de fleste brænder

Mange tak for det....det kunne Nero sagtens finde ud af.

Mvh

Ali