At vaske en kat
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-02-05 10:25

Denne "opskrift" var min snarligt bortadopterede søn venlig at sende til
mig

HOW TO WASH THE CAT

1. Thoroughly clean the toilet.

2. Add the required amount of shampoo to the toilet water, and have both
lids lifted.

3. Obtain the cat and soothe it while you carry him towards the bathroom.

4. In one swift, smooth movement, put the cat in the toilet bowl and close
both lids (you may need to stand on the lid so that he cannot escape).

CAUTION: Do not get any part of your body too close to the edge, as its paws

will be reaching out for anything they can find. The cat will self-agitate
and make ample suds. Never mind the noises that come from your toilet, the
cat is actually enjoying this.

5. Flush the toilet three or four times. This provides a "power wash" and
"rinse" which I have found to be quite effective.

6. Have someone open the door to the outside and ensure that there are no
people between the toilet and the outside door.

7. Stand behind the toilet as far as you can, and quickly lift both lids.

8. The now-clean cat will rocket out of the toilet, and run outside where it
will dry itself.

Sincerely,

The Dog

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 24-02-05 10:40

Marianne Hellemose wrote:
> Denne "opskrift" var min snarligt bortadopterede søn venlig at sende til
> mig

Opfatter du ham stadig som din søn?
Hvor meget mon du kunne få for ham?

Bjarne

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-02-05 10:49

Bjarne skrev
<Opfatter du ham stadig som din søn?>

Nope, derfor den snarlige bortadoption

<Hvor meget mon du kunne få for ham?>

Jeg er bange for at jeg kommer til at betale for at slippe
af med ham *suk*

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 24-02-05 11:12

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> Denne "opskrift" var min snarligt bortadopterede søn venlig at sende
til
> mig

LOL Ihh altså, godt han snart skal bortadopteres

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 26-02-05 09:07

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> "Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> til
>

> LOL Ihh altså, godt han snart skal bortadopteres

Say WHAT.....Det må da være en eller anden intern vittighed, hva'?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-02-05 12:09

Hej Kate

*gg* altså når min søn overhovedet kan finde på at sende mig en vittighed
der går ud på at vaske katten i toilettet med låget lukket og flere skyl,
så må han være forberedt på at det ikke falder i god jord, derfor den
snarlige bortadoption som 110 % "kattetosse" kan
jeg jo ikke være ansvarlig for sådan et menneske, vel )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 26-02-05 15:20

> [...]
> falder i god jord, derfor den snarlige bortadoption som 110
> % "kattetosse" kan jeg jo ikke være ansvarlig for sådan et

Doh....Slår mig for panden....jaja, jeg har jo ikke børn, så det må
være min undskyldning for ikke lige at fatte pointen

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-02-05 15:34

Kate skrev
<Doh....Slår mig for panden....jaja, jeg har jo ikke børn, så det må være
min undskyldning for ikke lige at fatte pointen >

Det skal du ikke være ked af *ggg* det er jo sådan at jeg rent faktisk har
en unge "til salg" meget billigt

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 26-02-05 17:41

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> min undskyldning for ikke lige at fatte pointen >
>
> Det skal du ikke være ked af *ggg* det er jo sådan at jeg rent faktisk har

Jeg troede faktisk, at det hang sådan sammen, at man får en forfærdelig
masse penge for at overtage sådan en skrækkelig møgunge og passe
ham/hende for samfundet?
Der er da nogle,som lever godt af det.

Så skal man da være godt tosset for ligefrem at give penge for ham?

Bjarne

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-02-05 17:53

Bjarne skrev
<Jeg troede faktisk, at det hang sådan sammen, at man får en forfærdelig
masse penge for at overtage sådan en skrækkelig møgunge og passe ham/hende
for samfundet?>

Desværre har han nået en alder hvor de siger at det ikke er deres problem
)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***