Undersøgelse - vil du medvirke
Fra : Erik

Dato : 24-02-05 10:10

Hej

Jeg er i gang med her i foråret 2005 at undersøge, hvilke indgreb forældre
m.fl. foretager over for deres småbørn (0-6 år) i konfliktsituationer,
herunder at undersøge, om forældre m.fl. anser det for ligeså belastende for
et barn at få skældud som f.eks. at få smæk over fingrene. Undersøgelsen
skal ses i lyset af den såkaldte afskaffelse af revselsesretten i 1997.
Derfor vil jeg blive glad, hvis du vil tage dig tid til at besvare mit
spørgeskema - følg dette link.
http://home7.inet.tele.dk/erikjapp/SP-indgreb.pdf

Du kan sende svarene til mig - enten som e-mail eller pr. post. På forhånd
mange tak for din medvirken.

Med venlig hilsen

Erik Jappe
Stavnsvej 16 A
8381 Tilst

erikjappe@stofanet.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 24-02-05 12:11

Erik (ej@alibi.dk) skrev følgende:

> Hej
>
> Jeg er i gang med her i foråret 2005 at undersøge, hvilke indgreb
> forældre m.fl. foretager over for deres småbørn (0-6 år) i
> konfliktsituationer [klip]

Udover, at dit indlæg brude have været postet i dk.opslag.internet synes
jeg, at det ville have klædt dig at oplyse om, hvem du er og hvad
undersøgelsen skal bruges til.

Henriette Døssing

Fra : Erik

Dato : 24-02-05 13:07

Ja, det har du ret i.

Jeg er socialrådgiver og forfatter og har udgivet en række bøger inden for
det sociale område. Bl.a. om forældremyndighed og samvær.

besøg evt. min hjemmeside http://home7.inet.tele.dk/erikjapp/

Undersøgelsen indgår i en ny bog, der får titlen Indsigt: Indgreb mod
småbørn.

Mvh Erik

Fra : Brian k

Dato : 24-02-05 18:59

Erik wrote:

> Du kan sende svarene til mig - enten som e-mail eller pr. post. På
> forhånd mange tak for din medvirken.

Hej Erik

Det er i PDF format, det kan ikke udfyldes på en tilfredstillende måde.

Kan du ikke lave det i word?

/brian

Fra : Erik

Dato : 24-02-05 21:20

Hej igen

Her er skemaet så i CorelWordPerfect format. som jeg anvender. Det skulle så
vidt jeg er orienteret kunne åbnes uden probelmer i MS Word m.v.

http://home7.inet.tele.dk/erikjapp/SP-indgreb.wpd

Kh Erik

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 24-02-05 21:38

On 24/02/05 21:20, in article 421e3709$0$22675$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
"Erik" <ej@alibi.dk> wrote:

> [...]
>
> Her er skemaet så i CorelWordPerfect format. som jeg anvender. Det skulle så
> vidt jeg er orienteret kunne åbnes uden probelmer i MS Word m.v.

Hej Erik.

Jeg vil gerne medvirke, men kan hverken få det ene eller andet skema til at
fungere... Du må gerne sende mig et skema på: tullepost@paradis.dk, så
returnerer jeg.

Mvh.
Charlotte

Fra : Brian k

Dato : 25-02-05 01:43

Erik wrote:
> [...]
>
> Her er skemaet så i CorelWordPerfect format. som jeg anvender. Det
> skulle så vidt jeg er orienteret kunne åbnes uden probelmer i MS Word

Hej ERik

Det kan det så ikke -er der ikke en mulighed i programet for at vælge at
"gemme det som DOC", altså så dokumentet gemmes som SP-indgreb.doc

mvh
brian

Fra : Brian k

Dato : 25-02-05 01:45

Brian k wrote:

> Hej ERik
>
> Det kan det så ikke -er der ikke en mulighed i programet for at vælge
> at "gemme det som DOC", altså så dokumentet gemmes som SP-indgreb.doc

Hej

Man skal bare tvinge word til det, så konvertere programmet det selv til at
kunne bruges i word

altså klikke på filen, vælge "vælg programmet fra en liste" og derefter
vælge WORD

så virker det

/brian

Fra : Brian k

Dato : 25-02-05 01:50

Erik wrote:
> [...]
>
> Her er skemaet så i CorelWordPerfect format. som jeg anvender. Det
> skulle så vidt jeg er orienteret kunne åbnes uden probelmer i MS Word

Afsnittet: "Oversigtsskema - indgreb"

burde nok ligge i starten (eller en henvisning til afsnittet), lidt surt at
prøve aat besvare alle spørgsmålene og ikke ane hvad du mener med "Sociale
indgreb" -før man er færdig med at besvarer.

mvh
brian

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 24-02-05 21:34

On 24/02/05 10:09, in article 421d99d8$0$643$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
"Erik" <ej@alibi.dk> wrote:

Hej Erik.

Hvem er du og hvad skal undersøgelsen bruges til ?
Er det en fritidsinteresse, eller er du journalist/pædagogstuderende
eller..?

Mvh.
Charlotte

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 25-02-05 12:58

"Charlotte Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvem er du og hvad skal undersøgelsen bruges til ?
> Er det en fritidsinteresse, eller er du journalist/pædagogstuderende

Se her:

Og i øvrigt lidt weekend-hygge-læsning om hvordan man quoter her:
http://www.usenet.dk

(Quote= hvordan man svarer på indlæg under text og bla bla. I virkeligheden
ikke videre hygge-læsning, men meget praktisk så ens indlæg bliver mere
overskuelige! )

God weekend

--
Rinnie Ilsøe