Problemer med tastatur/mus.
Fra : Capstan

Dato : 24-02-05 02:54

Jeg har et, synes jeg selv, seriøst problem med mit tastatur og min mus. Når
jeg spiller spil, hvor jeg skal bruge begge dele, kører de simpelthen ikke
sammen. Spiller jeg f.eks. Far Cry, virker tastaturet ikke når jeg bruger
musen. Dvs. at spillet kører i konstante ryk. Jeg har trådløst tastatur og
en trådløs, optisk mus. Sættet er købt sammen og hedder Logitech LX700/MX.
Det er så ikke kun Far Cry der er problemer med. Det er der også i BF42 og
BFV. Jeg håber virkelig, at der er en derude, som har en gylden løsning på
problemet. På forhånd tak.

Capstan.

Fra : anden

Dato : 24-02-05 09:51

batterierne? :)
Efter - hent nyeste software.

Fra : Capstan

Dato : 24-02-05 12:36

anden wrote:
> batterierne? :)
> Efter - hent nyeste software.

Batterierne er helt friske. Dem der sidder i musen er genopladelige og
bliver opladt når jeg ikke bruger min comp. Jeg har den nyeste software.

Capstan.

Fra : anden

Dato : 24-02-05 15:48

> Batterierne er helt friske. Dem der sidder i musen er genopladelige og
> bliver opladt når jeg ikke bruger min comp. Jeg har den nyeste software.

Du har ikke et forstyrrende radiosignal i nærheden der kan være årsag?
Eller andet blåtand udstyr, måske en mobil...