N5100 -> Gendan fabriksindstillinger (kræv~
Fra : Miss007-8500

Dato : 23-02-05 23:20

Hej

Jeg sidder med en ældre mobil, en 5100 jeg har købt brugt. Jeg vil gerne
gendanne fabriksinstillingerne, men dette kræver en kode. Jeg har prøvet med
1234 og 12345 og også med min egen pinkode. Men intet virker. Jeg er bange
for jeg måske kommer til at prøve for mange gange, at den så går helt i
''baglås''. Nogen der ved hvad koden er på sådan én??

--

Miss007 - Trine

:.: Ved E-mail skal der kun være et C efter @

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 00:08

Telefonen går ikke i baglås. Den tidligere ejer har sikkert ændret
sikkerhedskoden som fra fabrikken er 12345, så du skal have fat i ham for at
få den. Hvis han ikke kan huske den eller du ikke kan få fat i ham, kan det
ordnes med et datakabel og et lille program.

K.C.s

Fra : Miss007-8500

Dato : 24-02-05 16:45

Den tidligere ejer siger han ikke har ændret den. Jeg har et datakabel, hvad
er det så for et lille program jeg skal bruge, og hvordan?