USB Webcam
Fra : Filip

Dato : 23-02-05 23:09

Hej NG

Jeg så lige et lille smart web camera i Silvan til 149.- . Selve kamerate er
ikke større end en terning og den sidder blot fast via en 30-40cm flexslange
i usb stikket. Opløsningen er 460*680.

Er det et godt køb eller er det billigt ragelse? Jeg kan ikke finde det på
nettet nogen steder, så jeg har ikke så meget information.

Filip

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 23:34

Jeg har selv købt 3 stk i merlin af mrk Typhoon Webshot II til mine unger.
De har en rigtig god billedkvalitet når man tager prisen i betragtning. De
er eller har lige været på tilbud til 149,- Jeg har givet 199,- men synes
stadig kvaliteten er i orden

K.C.s

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-02-05 20:10

"K.C.s" <xv920SNABELApc.dk> skrev

> [...]
> De har en rigtig god billedkvalitet når man tager prisen i betragtning. De
> er eller har lige været på tilbud til 149,- Jeg har givet 199,- men

Ved du, om det er muligt at uploade billedet til en hjemmeside eller bare
til en folder, så man kan bruge det til overvågning?

Claus

Fra : Brian Lund

Dato : 24-02-05 00:43

> [...]
>
> Er det et godt køb eller er det billigt ragelse? Jeg kan ikke finde det på
> nettet nogen steder, så jeg har ikke så meget information.

Det er sikkert noget billigt ragelse, men det betyder så samtidigt at det
hverken er værre eller bedre end stort set alle andre webcams... Som nemlig
også er noget billigt ragelse ;)

Du vil sikkert sagtens kunne få noget brugbart ud af dem!

Brian

Fra : Filip

Dato : 25-02-05 11:31

Nu har jeg købt det og jeg er tilfreds med kvaliteten i forhold til prisen.
Desværre har jeg kun 128kbs i upload derhjemme, så det hakker lidt i det.
Jeg kan se at hvis jeg er på en 256kbs linie bruger den 85% af linien. Kan
man på en eller anden måde sætte kvaliteten ned, eller gøre noget så man
ikke blokerer Hele linien derhjemme? Evt med et tilføjelsesprogram.

Filip

Fra : Anders Lund

Dato : 25-02-05 11:41

Filip wrote:
> [...]
> man på en eller anden måde sætte kvaliteten ned, eller gøre noget så man
> ikke blokerer Hele linien derhjemme? Evt med et tilføjelsesprogram.

Hvilket program bruger du? Hvor uploader du til? Hvad vil du opnå?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Filip

Dato : 25-02-05 12:01

> Hvilket program bruger du? Hvor uploader du til? Hvad vil du opnå?

Jeg bruger messenger. Oploader til en anden pc via internettet (min
forbindelse er 2048/128) Modtager er 1024/128. Jeg ønsker at opnå at jeg
ikke stjæler al forbindelse fra de andre brugere på mit eget net. Jeg bruger
jo Hele båndbreden ud af huset, og de andre skal jo også kunne sende lidt
når de downloader.

Filip