Er der akvarieklubben.dk helt lukket ned..~
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-02-05 20:43

Eller er det bare imidlertidigt... Synes det har varet lidt nu.

Nogen der ved noget?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tommi Jensen

Dato : 23-02-05 22:51

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Eller er det bare imidlertidigt... Synes det har varet lidt nu.
>
> Nogen der ved noget?
Det ser ud til at ejeren af domain'et ikke har betalt for fornyelse.
om det så skyldes at vedkommende har glemt det, har valgt ikke at
betale, eller at dk-hostmaster har problemer med deres administrative
styring igen, kan jeg så ikke sige.

/Tommi

Fra : Mikkel Munk

Dato : 23-02-05 23:08

"Tommi Jensen" <tommi@nee.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om det så skyldes at vedkommende har glemt det, har valgt ikke at
> betale, eller at dk-hostmaster har problemer med deres administrative

Blev akvarieklubben.dk ikke langsomt sammen med en anden lignede siden, og
derfter til aquaforum.dk - eller er det mig der husker forkert???

M.

Fra : Alexia

Dato : 24-02-05 00:45

aquaforum.dk er jo også lukket ned... så det kommer vi jo ikke så meget
længere af :)

Fra : Mikkel Munk

Dato : 24-02-05 08:54

"Alexia" <AlexiaFJERNDETTE@SLETDETTEstorring.dk> skrev i en meddelelse
> aquaforum.dk er jo også lukket ned... så det kommer vi jo ikke så meget
> længere af :)
>
> "Mikkel Munk" <nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

aquaforum.dk køre da fint...

M.