Keramik udenom CPU
Fra : Søren Lund

Dato : 23-02-05 13:02

Hejsa,

Jeg overvejer at lave mig en nøglering af en gammel CPU, men kan man
overhovedet bore i keramikken uden at den knækker?

--
Med venlig hilsen,
Søren Lund

Fra : Anders Lund

Dato : 23-02-05 13:12

Søren Lund wrote:
> Jeg overvejer at lave mig en nøglering af en gammel CPU, men kan man
> overhovedet bore i keramikken uden at den knækker?

Jeg har set det på en webside en gang - og her blev der også
understreget at man skulle bore forsigtigt!

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Mikkel Lund

Dato : 23-02-05 14:36

Søren Lund wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg overvejer at lave mig en nøglering af en gammel CPU, men kan man
> overhovedet bore i keramikken uden at den knækker?

Har en gang haft en Athlon som nøglering, men der skulle jo ikke bores i
keramik. Men mange rpm og skarpt bor, går det vel nok.

--
Hilsen Mikkel Lund

http://aausatii.aau.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-02-05 16:41

Søren Lund skrev:

> Jeg overvejer at lave mig en nøglering af en gammel CPU, men kan man
> overhovedet bore i keramikken uden at den knækker?

Brug et diamantbor.