nyt link på nettet...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-02-05 08:55

under et reklamespot her til morgen blev jeg overrasket for første gang i
jeg ved ikke hvor længe ;)

http://www.katteansvar.dk/

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Ida

Dato : 23-02-05 09:29

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> under et reklamespot her til morgen blev jeg overrasket for første gang i
> [...]

Jeg tilslutter mig den den positive overraskelse - en fin, informativ
side..korte, men rammende tekster.
Den vil jeg henvise 'folk' til

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Denise

Dato : 23-02-05 10:04

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> under et reklamespot her til morgen blev jeg overrasket for første gang i
> [...]

Hej Sabina
Du læser vist NGen noget selektivt .
Men en god ting kan ikke siges for lidt. Ellers se tråden "Ny kattereklame"
fra 15.2.

--
Hilsen Denise

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-02-05 10:09

Denise wrote:
> [...]
>>

> Hej Sabina
> Du læser vist NGen noget selektivt .
> Men en god ting kan ikke siges for lidt. Ellers se tråden "Ny

tilgiv mig, men jeg har tusind ting om ørerne for tiden....
skal flytte fra min lejlighed på mandag, til jylland, men har stadig ikke et
sted at flytte hen, fik stjålet bilen for 1½ uge siden og den er ikke fundet
endnu, og har pludselig fået et uforklarligt hårtab som jeg venter diagnose
på..... derudover skal min søn have rykket tænder ud i både over og
undermund, for at få plads til hans blivende tænder, og oven i en
skoleflytning til en skole vi ikke kender endnu, er vi nødt til at vente på
at den nye tandlæge finder ud af at det skal ske hurtigst muligt, da den
nuværende allerede brokker sig over at den gamle ikke har gjort det.....
og sidst men ikke mindst skal jeg være moster en af de nærmeste dage.....

så jeg håber i kan tilgive at jeg ikke lige nærstuderer alle indlæg her i
gruppen.... (og at jeg klynker lidt når jeg lige har behov for det :( )

Fra : Denise

Dato : 23-02-05 11:36

> så jeg håber i kan tilgive at jeg ikke lige nærstuderer alle indlæg her i
> gruppen.... (og at jeg klynker lidt når jeg lige har behov for det :( )

Selvfølgelig er du tilgivet, og du må gerne klynke
Jeg har læst lidt om dine genvordigheder, det er da bare noget hø det hele

Håber tingene skynder sig lidt og løser sig for dig, og få lidt trøst i
mellemtiden af misserne.

--
Hilsen Denise

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-02-05 11:38

Denise wrote:

> Håber tingene skynder sig lidt og løser sig for dig, og få lidt trøst
> i mellemtiden af misserne.

de prøver ;) aldrig har jeg oplevet dem alle så kælne på samme tid ;)

Fra : Denise

Dato : 23-02-05 13:26

> de prøver ;) aldrig har jeg oplevet dem alle så kælne på samme tid ;)

Ja det er ret gode til at mærke hvis man er ked af det

--
Hilsen Denise

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-02-05 13:38

Denise wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> Ja det er ret gode til at mærke hvis man er ked af det

pyh... så kom lejligheden på plads ;)

Fra : Denise

Dato : 23-02-05 14:35

> pyh... så kom lejligheden på plads ;)

Åh, det var dejligt. Ja, alting løser sig, det er bare et spørgsmål om tid

--
Hilsen Denise

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 23-02-05 22:39

Sabina Hertzum skrev i en meddelelse...

> pyh... så kom lejligheden på plads ;)

Og så fristes jeg jo til at spørge - uden på nogen måde at lyde nysgerrig
(nåh ja, hvem prøver jeg at narre ) - bliver I så Randrusianere eller
noget helt andet?
For hvis I endte i Randers kunne jeg da føle mig helt fristet til at gramse
misser en dag....

Og tillykke med at boligen er på plads - jeg kunne forestille mig at det
hjælper på stressniveauet.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-02-05 06:40

Tina Susanne Johansson wrote:

> [...]
> Randrusianere eller noget helt andet?
> For hvis I endte i Randers kunne jeg da føle mig helt fristet til at

Hej Tina.....

Nej, det gør vi ikke i denne omgang... vi har fået en lejlighed i
fredericia... i samme bydel som vi komfra inden vi blev sjællændere, så min
søn kan gå på den samme skole igen.... det er vi ret glade for.....

men ellers skulle du da være ualmindeligt velkommen til at gramse missere ;)

> Og tillykke med at boligen er på plads - jeg kunne forestille mig at
> det hjælper på stressniveauet.

temmelig meget, nu er der bare en masse praktiske ting der skal på plads

Fra : David Hansen

Dato : 24-02-05 11:10

Jamen velkommen til byen igen.. Vi bor jo også i Fredericia.. Hvor i byen
skal i så bo henne af???

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-02-05 15:21

David Hansen wrote:
> Jamen velkommen til byen igen.. Vi bor jo også i Fredericia.. Hvor i
> byen skal i så bo henne af???

vi kommer til at bo lige nede i hjertet.... i nærheden af axeltorv ;)