Switch til lydkort?
Fra : Morten Larsen

Dato : 22-02-05 19:09

Hej Gruppe
Overvejer at købe denne switch så jeg kan bruge udgangen fra mit lydkort til
høretelefoner + højtalere
http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=710226&lokation= , men kan man
ikke bare bruge et mini-stereo split-kabel?? Eller giver det feks. dårligere
lydkvalitet. Det er jo ellers noget billigere end 145kr

Mvh Morten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-02-05 20:26

"Morten Larsen" <molarMM77@ofirFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dårligere
> lydkvalitet. Det er jo ellers noget billigere end 145kr

Jo, det giver ingen problemer at bruge et split stik, f.eks. følgende:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=410478175&n=672763476&pn=807687857
Det er jo en helt anden pris.

Kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-02-05 01:18

Morten Larsen skrev:

> kan man ikke bare bruge et mini-stereo split-kabel?? Eller giver det

Jo, det kan du sagten, men du får ikke mulighed for at afbryde den
lydgiver du ikke ønsker at anvende. Jeg ville klart vælge omskifteren,
for så ville jeg være sikker på ikke at fise noget af ved en fejl

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-02-05 14:24

> [...]

dårligere
> lydkvalitet. Det er jo ellers noget billigere end 145kr

Et kabel giver dig jo ikke omskifter funktionen, og du kan i enkelte
tilfælde opleve problemer med impedancen, brum og måske støj.

Claus
--
SÆLGES: Media hub.
Smart lille omskifter til højttaler, hovedtelefoner og mikrofon.