IE og afspille DR nyheder
Fra : Karsten Krambs

Dato : 22-02-05 17:23

Min venindes IE kan ikke afspille 'video' nyheder fra DR, eneste
indstillings ændring hun kan komme på er at der fornyelig er
installeret SpyBot.

PC kan sagtens afspiller video klip i MediaPlayer.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Elin Kuijers

Dato : 22-02-05 23:02

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret SpyBot.
>
> PC kan sagtens afspiller video klip i MediaPlayer.

Jeg har samme problem, opstået efter at min computer frøs ved afslutningen
af en livestreaming. Men jeg har forgæves efterlyst løsninger i alle
tænkelige nyhedsgrupper.
vh
Elin Kuijers

Fra : Martin [8900]

Dato : 25-02-05 16:58

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har samme problem, opstået efter at min computer frøs ved afslutningen
> af en livestreaming. Men jeg har forgæves efterlyst løsninger i alle

Jeg har det samme problem. Når jeg klikker på et videoindslag, crasher siden
og lukker den ned.

--
/ Martin Møller

My Dvd collection http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/martinboy
- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.