Beocom4 minus mikrofon
Fra : Egon

Dato : 22-02-05 16:38

Forleden dag, under snestormen, fejlede ovennævnte telefon. Alt er i orden
undtagen, at dem vi taler med ikke kan høre, hvad vi siger.
Hvad kan det skyldes?
Jens

Fra : Bjarne Just

Dato : 25-02-05 11:58

"Egon" <egonnoge@spymac.com> wrote in message
> Forleden dag, under snestormen, fejlede ovennævnte telefon. Alt er i orden
> undtagen, at dem vi taler med ikke kan høre, hvad vi siger.
> Hvad kan det skyldes?
> Jens

Er mikrofonen holdt helt op med at virke? Eller er det kun en gang imellem?
Jeg ville gå til en forhandler og forklare om problemet - det kan være, at
han har en løsning.

mvh Bjarne

PS: Havde I strømsvigt under snestormen?