On Thu, 24 Feb 2005 11:47:57 +0100, "Jens" <sjp.news@tiscali.dk>
>I mine øjne har du vist også delvist selvforskyldt bragt dig i denne pinlige
>og ubehagelige situation ved bla. ikke at sikre, at Tiscali kan nå dig via
>e-mail (via en passende videresendelse), ved at glemme aftaler, måske glemme
>at melde flytning til Tiscali samt ikke selv at tage større initiativ til
>returnering af udstyr ved kundeforholdets ophør, og ved ikke at sikre
>dokumentation for returnering af udstyret.
>
>Så smølerieet ligger vist ikke kun hos Tiscali ,-)
>
>Jens
>
hej Jens,
undskyld jeg bryder ind, men jeg er i samme situation,
min nye email adr. behøver de da ikke ?
de kunne sagtens "nå" mig ca. 1 mnd. efter ophør med et brev,
for at spørge, hvorfor jeg ophørte med abonnementet !
har efterfølgende ringet 2 gange for at spørge om returnering
af det lånte udstyr, får begge gange at vide -
"der kommer et brev med hvordan jeg skal forholde mig"
nu er det 6 mnd. siden,
hvad mener _du_ man kan gøre mere ?
det vil jeg da gerne vide, jeg er kun interesseret i at engagementet
bliver bragt helt ud af verden med Tiscali!
det ender squ nok med et trusselsbrev
mvh. Karsten