Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke åbne sider i nyt vindue i IE
Fra : rondo

Dato : 22-02-05 10:09

Hvis jeg i Internet Explorer v. 6 klikker på et link, som skal åbne
en side i et nyt IE vindue, sker der ikke noget. Er der én eller anden
indstilling, som jeg skal ændre på for at få det til at virke? Der
er ikke installeret nogle pop-up blokkere eller andre ting, som kan
forhindre at siden åbnes i et nyt vindue, så det må være en
indstilling i selve IE.

Mvh
Ronnie

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-02-05 12:22

rondo skrev:

> Hvis jeg i Internet Explorer v. 6 klikker på et link, som skal åbne
> en side i et nyt IE vindue, sker der ikke noget.

Prøv standardløsningen: Tøm midlertidige internetfiler og sæt størrelsen
ned til ca. 30MB.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-02-05 17:59

rondo skrev:

> Jeg har allerede prøvet at slette alle cookies og temorary
> internet files, men det gjorde ingen forskel.

Opstår problemet på alle sider eller kun på nogle sider?

Virker siderne i andre browsere?

NB: Læs gerne min signatur - det er svært at se hvem du svarer og
hvad du svarer på når du ikke citerer noget.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 25-02-05 16:40

Hej Jens og Ronnie
Jeg har fået samme problem som Ronnie beskriver. Jeg synes det opstod efter
jeg fornylig opdaterede XP via windowsupdate og officeupdate. Jeg kan se at
IE-versionen nu hedder: 6.0.2800.1106.xpsp2.040919-1003, men jeg har IKKE
installeret SP2 til WinXP. Kan det være årsagen til problemet ??

Martin

Fra : rondo

Dato : 22-02-05 12:53

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 02-03-05 11:47

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv den løsning jeg har beskrevet i mit nye indlæg fra d. 2/3-05

Martin