et LILLE problem
Fra : Daap

Dato : 25-05-01 01:43

Hej alle

Har et lille problem. Nogle af mine venner har på "mystisk vis" fået slettet
deres harddisk totalt, med partition og det hele.
Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får det helle frem igen.
Jeg har prøvet norton utillities, men den bliver ved med at sige at jeg skal
oprette en ny partition.
Nogle der kender til et andet program der kan ordne mit lille problem.

Dennis

Fra : FunnyBunny

Dato : 25-05-01 07:01

Daap <daap@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ek9r6$9dg$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> Dennis
>
> Jeg har selv prøvet det... Jeg "legede" lidt for meget med Partition og
vupti... ALt var væk... VÆK... Jeg lagde alt ind på ny.. Mener ikke at du
kan få det fram igen..

Mvh

FB

Fra : Jesper bjørk

Dato : 25-05-01 07:27

Du skal bruge fdisk.
Se i din manual eller søg på fdisk på nettet, så får du svar
Mvh
Jesper Bjørk

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 25-05-01 08:53

Prøv at lave dit indlæg påny i news:dk.edb.hardware.drev der er der en masse
der har fået løst et tilsvarende problem.

Ganske gratis endda!

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 25-05-01 13:38

Hej Dennis!

> Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får det helle frem igen.
> Nogle der kender til et andet program der kan ordne mit lille problem.
- Løsningen på dit "lille problem" hedder Tiramisu, og du kan downloade
en demoversion på producentens hjemmeside, som har følgende adresse:
www.ontrack.com

Du skal imidlertid købe programmet, hvis du vil gemme dine data, men
demoversionen kan fortælle dig om dine data er til at redde.

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen