Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
penge
Fra : skiber

Dato : 21-02-05 23:52

prøv at kigge på dette link

http://www.80euromail.com/pages/index.php?refid=skiber

http://www.kandu.dk/

Fra : Mark Beaumont

Dato : 22-02-05 00:47

skiber skrev:

> prøv at kigge på dette link
> http://www.---.com/pages/index.php?refid=skiber

Prøv at kigge på dette link
http://www.80euromail.com/pages/terms.php

Citat: "You may not promote your referral links through
unsolicited emailing (i.e. SPAMMING), newsgroup postings,
or any other method of mass communication."

Vh Mark

Fra : manse

Dato : 22-02-05 07:21

"skiber" <skiber.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at kigge på dette link
>
> http://www.80euromail.com/pages/index.php?refid=skiber

> http://www.kandu.dk/

Var der noget specielt vi skulle se på dette link du lage herind

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-02-05 12:33

Den 22-02-05 07.20 skrev manse følgende:

> Var der noget specielt vi skulle se på dette link du lage herind

Nej, du skal bare lukke øjnene og slå hjernen fra. Og så skal du signe
op, så skiber kan tjene nogle penge, og du kan få fyldt din mailboks med
ligegyldige reklamer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis Tetris-klon i form af Tetrix

Fra : Morten

Dato : 23-02-05 22:40

DU burde Lukke Øjnene KIM!

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-02-05 12:45

"Morten" <morten2005@gmail.com> wrote in message

> DU burde Lukke Øjnene KIM!

Hvorfor?

Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-02-05 14:54

Den 24-02-05 12.44 skrev Kim Jørgensen følgende:

> Hvorfor?

Han er sikkert bare sur over, at jeg klagede over hans spam for lignende
projekter. Det er sikkert ikke sjovt at miste op til flere kroner, fordi
man har overtrådt projekternes spamregler.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-02-05 17:12

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Han er sikkert bare sur over, at jeg klagede over hans spam for lignende
> projekter. Det er sikkert ikke sjovt at miste op til flere kroner, fordi
> man har overtrådt projekternes spamregler.

Ahh, OK, han er det sidste fjols jeg grinede af for nogle dage siden, jeg
troede blot han henviste til spam fra dig som jeg ikke havde spottet...

Kim