Kirk Delta kortslutter ?
Fra : ab

Dato : 21-02-05 23:14

Når jeg tilslutter en Kirk Delta telefon til det samme telefonstik som et
PC-modem, kortsluttes forbindelsen. Nogen, der har et forslag til, hvordan /
om jeg kan løse problemet med denne tilslutning ?

ab

Fra : Sørensen

Dato : 22-02-05 00:20

"ab"> skrev
> [...]
> PC-modem, kortsluttes forbindelsen. Nogen, der har et forslag til, hvordan
> / om jeg kan løse problemet med denne tilslutning ?

lidt flere oplysninger ?.

Virker den i andre stik ?
har Du ventet et par minutter efter at den er sat til ?.
mm.

vh.
Sørensen

Fra : ab

Dato : 22-02-05 19:52

Ja, den virker (og har hele tiden virket) ganske udmærket. Også når man
tager røret umiddelbart efter at stikket er sat i - det eneste problem er
som sagt, at den ikke kan sammen med et modet - der også virker ganske
udmærket (altså uden telefonen) - lyder lidt mærkeligt, da begge dele kun
bruger de to samme forbindelser.

- Ja, den virker selvfølgelig også i andre stik.

ab

Fra : Sørensen

Dato : 22-02-05 22:21

"ab" skrev
> [...]
> bruger de to samme forbindelser.
>
> - Ja, den virker selvfølgelig også i andre stik.

Jeg ville formodentlig kunne finde fejlen på under 2 minutter, det er derfor
jeg søger lidt flere oplysninger.

Sætter Du telefonen oven i stikket til modemet ?

virker hverken modem eller telefon nåår De er sat til på een gang ?

Find selv på mer

vh.
Sørensen