SummaSummarum, og Debitors bilagsnummer?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-02-05 20:08

Hvor i SS, kan jeg hægte sådan et på, når jeg opretter en ordre?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-02-05 20:24

In news:421a319c$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Petersen_Michael <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:
> Hvor i SS, kan jeg hægte sådan et på, når jeg opretter en ordre?

Det ser ud til at eneste mulighed er at benytte brugerfelterne..

Pt. benytter jeg ver 2.4.6 hvor der kun er 2 bilags brugerfelter,
umiddelbart er der tilføjet yderligere 4 felter i ver 2.5 Kan jeg
opgradere til 2,5 uden at det går ud over mit bogholderi?

Pt. har jeg ikke registreret min SS, da der stadig er et stykke vej
til jeg når 300 posteringer..

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-02-05 20:46

In news:421a3543$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]

> opgradere til 2,5 uden at det går ud over mit bogholderi?
>
> Pt. har jeg ikke registreret min SS, da der stadig er et stykke vej

Løsningen blev at opgradere til 2,5 og det gik vældigt oven i den
eksisterende 2,4

Fra : Benny

Dato : 24-02-05 22:33

Hej Michael

Har lige opdateret til nyeste version 2.5.4

Underligt men det sker stadig for mig.

Her beskrivelse på den korteste vej til "fejlen".

Går i kassekladde og vælger en faktura, men glemmer at vælge
afstemningskonto
Laver "Funktioner - Bogfør", den fejler. (kladden balancer ikke...)
Retter fejlen ved at vælge afstemningskonto
Laver "Funktioner - Bogfør"
Og bilagsnummeret bliver ikke talt op?

Mon det kan hjælpe at lave en backup og bagefter afinstallere hele
SummaSumarum og så installere det helt fra nyt?

Med venlig hilsen

Benny

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:421a3a6f$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-02-05 17:53

In news:cvlh2j$aji$1@news.cybercity.dk,
Benny <benny@akilleus.dk> wrote:

Hej Benny

> [...]

> Laver "Funktioner - Bogfør", den fejler. (kladden balancer ikke...)
> Retter fejlen ved at vælge afstemningskonto

Den fejl har jeg endnu ikke observeret, hverken i 2.4.6 eller 2.5.4

> Mon det kan hjælpe at lave en backup og bagefter afinstallere hele
> SummaSumarum og så installere det helt fra nyt?

Det er muligt..
--
PS: Kan du lokkes til at klippe det væk du ikke svarer på, og svare
nedenunder? Det er jo ikke Jeopardy det her takker.