stjålet computer??
Fra : KalleDrengenNR1

Dato : 21-02-05 19:04

Hej gruppe

Hvor, hvordan og hvorledes kan jeg checke, at den bærbar jeg måske vil købe
(hvis jeg får råd ikke er stjålet??

Med venlig hilsen

Kalle Pedersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-02-05 19:48

Kontakter dit lokale politi. Såfremt den er stjålet, må man håbe at den som
har fået den stjålet også har meldt den stjålet.

Fra : Peter

Dato : 21-02-05 21:38

> [...]
> Hej gruppe
>
> Hvor, hvordan og hvorledes kan jeg checke, at den bærbar jeg måske vil

Bed om at se en kvittering, som du selvfølgelig skal have med, hvis den
stadig er omfattet af reklamationsret.

Peter B

Fra : Anders Lund

Dato : 21-02-05 21:35

KalleDrengenNR1 wrote:
> Hvor, hvordan og hvorledes kan jeg checke, at den bærbar jeg måske vil købe
> (hvis jeg får råd ikke er stjålet??

På samme måde som med videomaskinen?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : KalleDrengenNR1

Dato : 22-02-05 15:36

Videomaskinen??

Fra : Anders Lund

Dato : 22-02-05 22:32

KalleDrengenNR1 wrote:
> Videomaskinen??

Ja, eller DVD-afspilleren.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-02-05 09:17

KalleDrengenNR1 skrev:

> Hvor, hvordan og hvorledes kan jeg checke, at den bærbar jeg måske
> vil købe (hvis jeg får råd ikke er stjålet??

Afkræv at se den originale kvittering. Og lange søforklaringer holder
ikke.

Hører det igrunden ikke til i dk.forbruger ?

Fra : KalleDrengenNR1

Dato : 22-02-05 15:36

Tak for påmindelsen. Var ikke sikker på hvilken gruppe jeg skulle poste i...