Banken har ingen penge
Fra : Skindbeni

Dato : 21-02-05 12:59

På ferie i Faaborg skulle jeg hæve nogle penge og gik af samme grund i
banken.

Medarbejderen kiggede dumt på mig og sagde: "Det kan du ikke. Det her er en
bank. Vi har ingen penge. Du må gå over på posthuset". (Det er sq helt
seriøst)

Jeg måtte derefter gå over og hæve mine penge på posthuset.

Nu er jeg ikke ret tit på Fyn, men er det normalt?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-02-05 13:14

"Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> wrote in message
> [...]
en
> bank. Vi har ingen penge. Du må gå over på posthuset". (Det er sq helt

Jeg ville klage til filialchefen over sådan et svar.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Skindbeni

Dato : 21-02-05 13:21

> "Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> wrote in message

> en
>
> Jeg ville klage til filialchefen over sådan et svar.

Nu er jeg langt fra Faaborg igen, men undrede mig bare meget.

Nogle kollegaer har gættet på, at det evt. kan skyldes, at banken har haft
en del røverier (det vides ikke, det er kun et gætterier) og derfor ikke
længere har penge i banken, men kun tager sig af rådgivning.

Fra : alexbo

Dato : 21-02-05 13:21

"Skindbeni" skrev

> Medarbejderen kiggede dumt på mig og sagde: "Det kan du ikke. Det her er
en
> bank. Vi har ingen penge. Du må gå over på posthuset". (Det er sq helt
> seriøst)

Formentlig BG-bank, de har en række kontantløse bankfilialer, jeg lurede
også lidt første gang.
Forøvrigt har han nok ikke kigget dumt på dig, de er vant til kunder der
bliver overrasket over at banken ingen penge har.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 21-02-05 18:45

--

/Kenneth K

"Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg måtte derefter gå over og hæve mine penge på posthuset.
>
> Nu er jeg ikke ret tit på Fyn, men er det normalt?

Det findes da mange steder i Danmark, både jyske, danske, BG og nordea har
nogen filialer der er penge løse.

Fra : Brian Neuman

Dato : 05-03-05 06:56

dag betale et girokort manuelt (uden om netbank), gik ind i
den nærmeste BG-bank og fik beskeden at jeg ikke kunne betale med de
kontanter jeg stod med i hånden. Bankmanden forklarede mig at det var en
pengeløs afdeling, hvorefter jeg hiver mit dankort frem så jeg kan betale
min regning. Men næh nej...banken tog åbenbart heller ikke imod dankort.

Til gengæld kunne jeg købe et hus fra Home - der var store fine salgsopslag
overalt i biksen

Nu venter jeg bare på at Q8 sløjfer benzinsalget grundet den brandfare der
uløseligt er forbundet hermed.

/N