Min usb-mp3-player duer ikke -> XP skriver~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 22-02-05 06:56

Min usb-mp3-player duer ikke -> XP skriver

Min usb-mp3-player duer ikke -> XP skriver

Jeg har lige købt nyt mobo (splunternyt

Jeg sætter som sædvanligt min USB-mp3-player i USB-porten, og XP 's
stifinder får med det samme et ikon for flytbar disk !

Men, men, men.......

Når jeg dobbelt-klikker på drevet skriver XP blot: "Indsæt drev i disk g:"

Hvad kan jeg gøre?

--

Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Rander

Dato : 21-02-05 13:13

Tue, 22 Feb 2005 06:55:44 +0100 brugte ":-\) Carsten"
<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> 27 linier på at fortælle dette til
dk.edb.hardware:

> [...]
>Men, men, men.......
>Når jeg dobbelt-klikker på drevet skriver XP blot: "Indsæt drev i disk g:"

Har du prøvet at højre-klikke på ikonet og bede Windows om at formatere
disken?

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Undertegnede erklærer herved efter at have set Frk. Larsens ben,
og er som følge heraf uarbejdsdygtig. (Skadesanmeldelse)

Fra : :-\) Carsten

Dato : 21-02-05 23:52

> Har du prøvet at højre-klikke på ikonet og bede Windows om at formatere
> disken?

Ja, så skriver den, at det kan man ikke !