Fladskærm til min computer
Fra : Sunz

Dato : 20-02-05 23:44

Har lige investeret i en P4 3,0 ghz computer, men har stadig min gamle 17"
ctr-skærm fra den ganle computer i brug. Nu vil jeg dog gerne heve en 17"
TFT-skærm. Men hvilken skal jeg vælge?

Den skal være god til spil, sølvfarvet, uden indbygget højtalere, må maks
koste 2200 kr

Håber en "ekspert" kan hjælpe mig...

-Sunz
www.david-beckham.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 20-02-05 23:54

Sunz wrote:
> Den skal være god til spil, sølvfarvet, uden indbygget højtalere, må maks
> koste 2200 kr

Prøv at kigge i dk.edb.hardware.skaerm - der er lignende spørgsmål forbi
og vende og samtidig er det også en mere korrekt gruppe at spørge i.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Sunz

Dato : 21-02-05 08:37

> Prøv at kigge i dk.edb.hardware.skaerm - der er lignende spørgsmål forbi
> og vende og samtidig er det også en mere korrekt gruppe at spørge i.

Sorry :(

-Sunz
www.david-beckham.dk