E: Fyn -> Orø -> ???
Fra : John Drage Thomsen

Dato : 20-02-05 19:02

Jeg efterlyser en familie - eller nogle, som måtte kende til den - med
flg. karakteristika:

Anna Sofie Olsen *1921 i Sandager, Fyn, ~1945 i Gislev med mejerist
Peder Kristian Nielsen *1922 i Øland, befinder sig i begyndelsen af
1950'erne på Orø, efter Peder's tidligere beskæftigelse på Langeland.

De får fire (kendte) børn, nemlig
Hanne Kjær Nielsen *1.12.1945 i Rudkøbing
Bente Kjær Nielsen *2.11.1947 i Rudkøbing
Niels Kjær Nielsen *24.8.1951 i Holbæk
Bodil Kjær Nielsen *18.2.1956 i Holbæk

Problemet med pigerne er, at de sikkert gifter sig til andre
efternavne. Jeg har forsøgt at spore dem via traditionelle kilder som
telefonregistre og lignende, men hidtil uden held.

Er der mon nogle her på NG som har et godt "clou"....?

Venligst
John

Fra : Leif Rasmussen

Dato : 21-02-05 17:44

Hej John

Det "sikreste" og nemmeste, men nok også dyreste,er at søge en
adresseoplysning på dit lokale folkeregister. Navn og fødselsdato (og gerne
fødested - hvilket gør Folkeregistret mere sikre på at have fundet den rette
person) er nok til at Folkeregistret kan oplyse om nuværende navn og adresse
eller, hvis pågældende er afgået ved døden, navn, dødsdato og seneste
adresse.

Desværre koster det 52 kr pr. adresseoplysning.....

Mvh
Leif Rasmussen