MS Windows
briani 27239
Yenc for OE
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 20-02-05 17:52

Findes der en god, gratis add-on til OE, så den kan læse disse meddelelser?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-05 17:59

Henrik Steffensen skrev:
> Findes der en god, gratis add-on til OE, så den kan læse disse meddelelser?

version 1.2 af yProxy er gratis, god er der nogen der syntes den er,
find den på http://www.norman.riel.com/downloads.htm (der skal scrolles :))

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-02-05 18:14

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev

> Findes der en god, gratis add-on til OE, så den kan læse disse
meddelelser?

Ja, Yproxy 1.3

Kan svjv. kun hentes eet eneste sted i hele verden

www.tersgov.dk/yproxy13.exe

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-02-05 18:17

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Ja, Yproxy 1.3
> Kan svjv. kun hentes eet eneste sted i hele verden
> www.tersgov.dk/yproxy13.exe

Bemærk, at jeg fjerner den kl 24.00 i dag, og så kan den ikke længere
hentes.

Claus

Fra : Jæver

Dato : 20-02-05 19:50

Tak Claus
jeg har efter min disk døde, ikke kunnet finde en freeware version af yProxy
igen. Før nu

Jæver

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-02-05 22:27

"Jæver" <jesperpedersen12@hotmail.com> skrev

> Tak Claus
> jeg har efter min disk døde, ikke kunnet finde en freeware version af
yProxy
> igen. Før nu

Det er nok, fordi "drengene" har støvsuget nettet efter de lavede en
betalingsversion

Heldigvis har de ikke adgang til mit lager....(håber jeg da!)

Claus

Fra : Ricko.

Dato : 21-02-05 05:50

> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Bemærk, at jeg fjerner den kl 24.00 i dag, og så kan den ikke længere
> hentes.
>
> Claus

Ellers så hent den på denne side aller nederst .
http://www.nosetup.kualda.com/programas.php?pid=35&PHPSESSID=81676133f000f9c9f59b3b36e02c0ed3

Fra : Ricko.

Dato : 21-02-05 05:53

> Ellers så hent den på denne side aller nederst .
> http://www.nosetup.kualda.com/programas.php?pid=35&PHPSESSID=81676133f000f9c9f59b3b36e02c0ed3

Sorry det var det direkte link, men det gør det jo ikke ringere

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-02-05 10:24

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev

> Ellers så hent den på denne side aller nederst .

http://www.nosetup.kualda.com/programas.php?pid=35&PHPSESSID=81676133f000f9c9f59b3b36e02c0ed3

Den fil er meget mærkelig, fordi den passer på ingen måde i størrelsen med
den officelle version af Yproxy 1.3, hverken exe filen eller
installationsfilen.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-02-05 10:27

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Den fil er meget mærkelig, fordi den passer på ingen måde i størrelsen med
> den officelle version af Yproxy 1.3, hverken exe filen eller
> installationsfilen.

Jeg vil i det hele taget advare imod, at man henter filer fra disse
mærkelige og ukendte udenlandske websites. Der er absolut ingen garanti for,
at det man henter ikke er spyware, trojaner eller lignende.

Navnlig russiske sider skal man holde sig langt væk fra...

Claus

Fra : Ricko.

Dato : 21-02-05 13:04

> [...]
> at det man henter ikke er spyware, trojaner eller lignende.
>
> Navnlig russiske sider skal man holde sig langt væk fra...

Hvis du har en der er bedre , hvorfor smider du den så ikke op i dk.binaer
så vi andre kan kikke på den .

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-02-05 14:01

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev

> Hvis du har en der er bedre , hvorfor smider du den så ikke op i dk.binaer
> så vi andre kan kikke på den .

Fordi jeg bruger ikke den møggruppe, og min newsserver har den heldigvis
heller ikke. Jeg lagde den version, jeg havde til download i går, og den
blev hentet over 70 gange, det må være nok for denne gang

Claus

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-02-05 18:29

Hej Claus