find funktion i FF
Fra : Thomas Gade

Dato : 20-02-05 17:26

Hvordan fjerner jeg "find på denne side" søgelinjen i budnden af skærmen
efter at have brugt den? Den vil ikke gå væk igen.

Thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-05 17:28

Thomas Gade skrev:
> Hvordan fjerner jeg "find på denne side" søgelinjen i budnden af skærmen
> efter at have brugt den?

Trykker på det røde kryds

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas Gade

Dato : 20-02-05 17:33

Ivan V. Klattrup wrote:

> Trykker på det røde kryds

jeg har ikke noget rødt kryds på min,det skyldes muligvis det skin jeg
har "saferfox expanded", men kunne da gætte hvor det skjulte sig.

Tak for hjælpen.

Thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-05 18:06

Thomas Gade skrev:
> jeg har ikke noget rødt kryds på min,det skyldes muligvis det skin jeg
> har "saferfox expanded",

Nej så er det ikke til at se, når man bruger det tema :)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-05 17:56

Thomas Gade skrev:

> Hvordan fjerner jeg "find på denne side" søgelinjen i budnden
> af skærmen efter at have brugt den?

Tryk på escape.

Alternativt kan du klikke på krydset i venstre side af søgelinjen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-03-05 22:13

On Sun, 20 Feb 2005 17:26:14 +0100, Thomas Gade
<thomas@bolignet-aarhus.invalid> wrote:

> Hvordan fjerner jeg "find på denne side" søgelinjen i budnden af skærmen
> efter at have brugt den? Den vil ikke gå væk igen.

.... hvilket minder mig om: Kan man dog ikke lave det om til en
almindelig søgebox (midt på skærmen) som alle (OK, de fleste, inkl.
tidligere FF-versioner) andre programmer?

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|