Blokering lokalt (cdrom) Kan det undgåes?
Fra : ec

Dato : 20-02-05 16:38

Hej

Jeg skal have lavet en cdrom med en autorun på som åbner en side, alt det
har jeg lavet og siden også.

Problemet er at jeg gerne vil have den til at køre i fullscreen, da det er
en præsentations cd og gerne ikke skulle have address bar, statusbar og link
på. Problemet er at Microsoft jo har lavet det lækre securety block så jeg
ikke kan få den til at køre fullscreen uden at IE spørger om det er i
orden...

Er der en måde man kan ændre det, en funktion hvor jeg kan bede min
startside om at være uden disse elementer uden at
bruge javascript eller andet som bliver blokeret af securety blocken?

Håber ikke denne falder udenfor NG'en

Kasper

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 20-02-05 17:19

On Sun, 20 Feb 2005 16:37:53 +0100, ec <flindt@plugic.com> wrote:

> Er der en måde man kan ændre det, en funktion hvor jeg kan bede min
> startside om at være uden disse elementer uden at
> bruge javascript eller andet som bliver blokeret af securety blocken?

Prøv at indsætte denne linie øverst:
<!-- saved from url=(0022)http://internet.e-mail -->

Det betyder at IE ikke kan køre i standard-mode, men på den anden side er
det alligevel kun IE, der kan sættes til at køre i fullscreen vha.
javascript. Så siden skal vel alligevel kun virke i den ene browser.

--
Ryan Kristensen