Mangler en fiske makker
Fra : michael

Dato : 20-02-05 15:10

Måske en Weekendt tur et ellers andet bor i nærheden roskilde .
Har været i sverige af fiske et par gange uden at fange noget men har fanget
et par store fisk i isfjorden (har fisket 20 år).
Men efter jeg flyttet fra københavn er det ikke blevet til så meget har fået
børn hus (har boet her 6 år)
Har havedet en god ven men desvære gik han hen og dødet for et år siden .
Er gift har tre børn er selv 41 år.
Hvis dette her har din interesse kan du bare sige til .
Hilsen
michael

Fra : michael

Dato : 20-02-05 15:41

Fra : Mette P.

Dato : 20-02-05 19:01

> [...]
fanget
> et par store fisk i isfjorden (har fisket 20 år).

Hej Michael, ta' lige og slet 3 af dine sidst postings, så er det nemmere at
finde makkeren. Der står det samme i dem...

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-02-05 21:49

"Mette P." <Mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Michael, ta' lige og slet 3 af dine sidst postings, så er det
> nemmere at finde makkeren.

Og pas på, du ikke hører fra transvestitten fra helvede - Mette P.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/09/05)